Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Φόρουμ της Ευρωπαϊκής Πρωτοβουλίας Πολιτών

Mini Quiz για φοιτητές πανεπιστημίου — Ανοικτή ερώτηση

Ημερομηνία δημοσίευσης: Ομάδα του φόρουμ της ΕΠΠ |
Επικαιροποιήθηκε στις: 14/12/2022 |
Αριθμός προβολών: 358

Εάν προτίθεστε να ξεκινήσετε μια πρωτοβουλία, ποιο θα ήταν το θέμα;

Υποβάλετε τις απαντήσεις σας στην παρακάτω ενότητα σχολίων. 

0
Ψήφος

Αφήστε ένα σχόλιο

Για να προσθέσετε τα σχόλιά σας, πρέπει να γίνει η ταυτοποίησή σας ή να εγγραφείτε.

Σχόλια

Laura Vasile | 14/12/2022

Υπεράσπιση της αναπηρίας

Ane Lore Serón Canales | 14/12/2022

Πράσινη ενέργεια

Avinash Singh | 14/12/2022

Κλιματική αλλαγή σε δημοτικό επίπεδο μέσω της τοπικής αυτοδιοίκησης.

uyggg yy | 20/12/2022

https://europa.eu/citizens-initiative-forum/discuss/idea/mini-quiz-university-students-open-ended-question_en

Daniela Costa Ferreira | 01/02/2023

Ευρωπαϊκό σχολικό σύστημα

 

emrah chris | 24/02/2024

Ανάπτυξη διαδικτυακής πλατφόρμας ή εφαρμογής για φορητές συσκευές που βοηθά τους μαθητές να υπολογίζουν τις βαθμολογίες τους πιο αποτελεσματικά και με μεγαλύτερη ακρίβεια.

Ακολουθεί σύντομη περιγραφή του τρόπου με τον οποίο θα μπορούσε να λειτουργήσει:

Φιλική προς τον χρήστη διεπαφή: Δημιουργία μιας καθαρής και διαισθητικής διεπαφής όπου οι μαθητές θα μπορούν να εισάγουν τις πληροφορίες του κύκλου μαθημάτων τους, συμπεριλαμβανομένων της κλίμακας βαθμολόγησης, των συντελεστών στάθμισης της ανάθεσης και των ατομικών βαθμολογιών.

Αυτοματοποιημένος υπολογισμός: Ανάπτυξη αλγορίθμου που υπολογίζει αυτόματα τον συνολικό βαθμό με βάση τις καταχωρισμένες πληροφορίες. Ο αλγόριθμος θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη παράγοντες όπως συντελεστές στάθμισης, βαθμολογίες εξετάσεων και τυχόν πρόσθετα κριτήρια που καθορίζονται από τον χρήστη.

Επιλογές προσαρμογής: Να επιτρέπουν στους μαθητές να προσαρμόζουν τον «υπολογιστή βαθμίδας» ώστε να ανταποκρίνεται στις ειδικές απαιτήσεις τους. Αυτό περιλαμβάνει επιλογές για επιπλέον ακαδημαϊκές μονάδες, μείωση της χαμηλότερης βαθμολογίας ή προσαρμογή των κλιμάκων βαθμολόγησης για τα επιμέρους μαθήματα.

Scenarios, εάν είναι: Παροχή στους μαθητές της δυνατότητας να διερευνήσουν σενάρια «what-if», επιτρέποντάς τους να εισαγάγουν υποθετικές βαθμολογίες για επικείμενες αναθέσεις ή εξετάσεις. Το χαρακτηριστικό αυτό μπορεί να βοηθήσει τους μαθητές να αξιολογήσουν τον αντίκτυπο των διαφόρων επιπέδων επιδόσεων στη συνολική βαθμολογία τους.

Παρακολούθηση προόδου: Παροχή ενός συστήματος παρακολούθησης της προόδου που επιτρέπει στους μαθητές να παρακολουθούν τους βαθμούς τους με την πάροδο του χρόνου. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει οπτική αναπαράσταση των επιδόσεών τους και την ικανότητα καθορισμού βαθμολογικών στόχων για την παροχή κινήτρων.

Επιμερισμός και συνεργασία βαθμών: Εφαρμογή χαρακτηριστικών που επιτρέπουν στους μαθητές να μοιράζονται τους βαθμούς τους με ομοτίμους ή να συνεργάζονται σε ομαδικά έργα. Αυτό μπορεί να προωθήσει μια υποστηρικτική ακαδημαϊκή κοινότητα και να ενθαρρύνει τους σπουδαστές να μαθαίνουν ο ένας από τον άλλον.

Υπενθυμίσεις και κοινοποιήσεις: Αποστολή υπενθυμίσεων και κοινοποιήσεων στους μαθητές σχετικά με τις επικείμενες προθεσμίες, τις ημερομηνίες των εξετάσεων ή τυχόν αλλαγές στις πολιτικές βαθμολόγησης. Αυτό βοηθά τους μαθητές να παραμένουν οργανωμένοι και να βρίσκονται πάνω στο μάθημα.

Εκπαιδευτικοί πόροι: Να συμπεριλάβουν εκπαιδευτικούς πόρους στην πλατφόρμα, όπως συμβουλές σπουδών, στρατηγικές διαχείρισης χρόνου ή συνδέσμους με σχετικό ακαδημαϊκό υλικό. Αυτό ενισχύει τη συνολική μαθησιακή εμπειρία για τους μαθητές.

Ενσωμάτωση στα συστήματα διαχείρισης της μάθησης: Διερεύνηση της δυνατότητας ενσωμάτωσης της πρωτοβουλίας υπολογισμού βαθμών στα υφιστάμενα συστήματα διαχείρισης της μάθησης που χρησιμοποιούνται από τα πανεπιστήμια. Αυτό μπορεί να εξορθολογίσει τη διαδικασία τόσο για τους σπουδαστές όσο και για τους εκπαιδευτές της «ΣΔΣ».

Ιδιωτικότητα και ασφάλεια: Να δώσει προτεραιότητα στην ασφάλεια των δεδομένων των σπουδαστών με την εφαρμογή κατάλληλων μέτρων κρυπτογράφησης και τη διασφάλιση της συμμόρφωσης με τους κανονισμούς για την προστασία της ιδιωτικής ζωής.

Με τη δρομολόγηση μιας πρωτοβουλίας υπολογιστή βαθμού όπως αυτή, οι σπουδαστές μπορούν να επωφεληθούν από έναν αποτελεσματικότερο και ακριβέστερο τρόπο παρακολούθησης της ακαδημαϊκής προόδου τους, που τους επιτρέπει να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις σχετικά με τις σπουδές τους και να διαχειρίζονται καλύτερα τον χρόνο και τις προσπάθειές τους.

Δήλωση αποποίησης ευθύνης: Τα σχόλια που διατυπώνονται στο φόρουμ της ΕΠΠ αντανακλούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να θεωρηθεί ότι αντανακλούν τη θέση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ή της Ευρωπαϊκής Ένωσης.