Přejít na hlavní obsah
Fórum evropské občanské iniciativy

Mini Quiz for University Students – Otevřená otázka

Autor /Autorka: Tým Fóra evropské občanské iniciativy |
Datum aktualizace: 14/12/2022 |
Počet zobrazení: 358

Pokud byste iniciativu zahájili, co by bylo tématem?

Odešlete své odpovědi v části Poznámky níže. 

0
Hlasování

Připojit komentář

Chcete-li vkládat připomínky, musíte provést ověření identity nebo se zaregistrovat.

Komentáře

Laura Vasile | 14/12/2022

Prosazování práv osob se zdravotním postižením

Ane Lore Serón Canales | 14/12/2022

Ekologická energie

Avinash Singh | 14/12/2022

Změna klimatu na obecní úrovni prostřednictvím místní správy.

uyggg yy | 20/12/2022

https://europa.eu/citizens-initiative-forum/discuss/idea/mini-quiz-university-students-open-ended-question_en

Daniela Costa Ferreira | 01/02/2023

Evropský školní systém

 

emrah chris | 24/02/2024

Vytvořit online platformu nebo mobilní aplikaci, která studentům pomůže efektivněji a přesněji vypočítat jejich hodnocení.

Zde je stručný nástin toho, jak by mohl fungovat:

Uživatelsky vstřícné rozhraní: Vytvořit čisté a intuitivní rozhraní, kde mohou studenti vkládat informace o svých kurzech, včetně klasifikační stupnice, vah přidělení a jednotlivých bodů.

Automatizovaná výpočet: Vyvinout algoritmus, který automaticky vypočítá celkový stupeň na základě zadaných informací. Algoritmus by měl zohledňovat faktory, jako jsou váhy přidělení, skóre zkoušek a veškerá další kritéria specifikovaná uživatelem.

Možnosti přizpůsobení: Umožnit studentům přizpůsobit „kalkulátor platových tříd“ tak, aby vyhovoval jejich specifickým požadavkům. To zahrnuje možnosti dodatečného kreditu, snížení nejnižšího skóre nebo úpravu klasifikačních stupnic pro jednotlivé kurzy.

Co-if Scénarios: Umožnit studentům prozkoumat scénáře „co-if“ tím, že jim umožní zadávat hypotetické skóre pro nadcházející úkoly nebo zkoušky. Tento prvek může studentům pomoci posoudit dopad různých úrovní výkonnosti na jejich celkovou třídu.

Sledování pokroku: Poskytovat přehled o pokroku, který studentům umožní sledovat jejich hodnocení v průběhu času. To může zahrnovat vizuální znázornění jejich výkonnosti a schopnost stanovit cíle pro motivaci.

Sdílení a spolupráce v platových třídách: Zavést funkce, které studentům umožní sdílet své třídy s vrstevníky nebo spolupracovat na skupinových projektech. To může podpořit podpůrnou akademickou obec a motivovat studenty k tomu, aby se navzájem učili.

Upomínky a oznámení: Zaslat studentům upomínky a oznámení o nadcházejících termínech, termínech zkoušek nebo jakýchkoli změnách v politice hodnocení. To studentům pomáhá zorganizovat a navíc k jejich studijním programům.

Vzdělávací zdroje: Zahrnout do platformy vzdělávací zdroje, jako jsou studijní tipy, strategie řízení času nebo odkazy na příslušné akademické materiály. To zvyšuje celkovou zkušenost studentů s učením.

Integrace se systémy řízení vzdělávání: Prozkoumat možnost integrace iniciativy pro výpočet platových tříd se stávajícími systémy řízení učení používanými univerzitami. To může proces zjednodušit jak pro studenty, tak pro školitele „GPA“.

Soukromí a bezpečnost: Upřednostnit bezpečnost údajů o studentech zavedením vhodných šifrovacích opatření a zajištěním souladu s předpisy o ochraně soukromí.

Zahájením podobné iniciativy kalkulačky platových tříd mohou studenti těžit z účinnějšího a přesnějšího způsobu sledování jejich akademického pokroku, který jim umožní činit informovaná rozhodnutí o svých studiích a lépe řídit svůj čas a úsilí.

Prohlášení o vyloučení odpovědnosti: Vyjádření uvedená na Fóru evropské občanské iniciativy odrážejí pouze názory jejich autorů a nelze je v žádném případě považovat za vyslovení postoje Evropské komise nebo Evropské unie.