Направо към основното съдържание
Форум на Европейската гражданска инициатива

Мини викторина за студенти — Отворен въпрос

Автор: Екип на форума на ЕГИ |
Актуализирано на: 14/12/2022 |
Брой прегледи: 358

Ако започнете инициатива, каква би била темата?

Изпратете отговорите си в раздела за коментари по-долу. 

0
Глас

Оставете коментар

За да можете да добавяте коментари, трябва да влезете в системата или да се регистрирате.

Коментари

Laura Vasile | 14/12/2022

Застъпничество за хората с увреждания

Ane Lore Serón Canales | 14/12/2022

Екологична енергия

Avinash Singh | 14/12/2022

Изменението на климата на общинско равнище чрез местното управление.

uyggg yy | 20/12/2022

https://europa.eu/citizens-initiative-forum/discuss/idea/mini-quiz-university-students-open-ended-question_en

Daniela Costa Ferreira | 01/02/2023

Европейска училищна система

 

emrah chris | 11/03/2024

Разработване на онлайн платформа или мобилно приложение, което помага на учениците да изчисляват оценките си по-ефективно и точно.

Ето кратко описание на начина, по който тя би могла да функционира:

Лесен за ползване интерфейс: Създайте чист и интуитивен интерфейс, където учениците могат да въвеждат информация за курса си, включително скалата за оценяване, теглата на заданията и индивидуалните оценки.

Автоматизирано изчисляване: Разработване на алгоритъм, който автоматично изчислява общата степен въз основа на въведената информация. Алгоритъмът следва да отчита фактори като тегла на присъждане, резултати от изпита и всички допълнителни критерии, определени от потребителя.

Варианти за персонализиране: Позволете на учениците да персонализират „калкулатора“, за да отговарят на техните специфични изисквания. Това включва варианти за допълнително кредитиране, понижаване на най-ниските оценки или коригиране на скалите за оценяване за отделните курсове.

В случай на скенарии: Да се даде възможност на учениците да проучват сценарии „при какви“, като им се даде възможност да представят хипотетични оценки за предстоящи задания или изпити. Тази характеристика може да помогне на учениците да оценят въздействието на различните нива на изпълнение върху общата им степен.

Проследяване на напредъка: Осигурете инструмент за проследяване на напредъка, който позволява на учениците да следят класовете си с течение на времето. Това може да включва визуално представяне на техните резултати и способност за определяне на цели за повишаване на мотивацията.

Поделяне на степента и сътрудничество: Прилагане на функции, които позволяват на учениците да споделят своите оценки с връстници или да си сътрудничат по групови проекти. Това може да насърчи една подкрепяща академична общност и да насърчи учениците да се учат едни от други.

Напомняния и уведомления: Изпращане на напомняния и уведомления до учениците за предстоящи крайни срокове, дати на изпита или промени в политиките за оценяване. Това помага на учениците да останат организирани и в допълнение към смелостта си.

Образователни ресурси: Включване на образователни ресурси в рамките на платформата, като например съвети за обучение, стратегии за управление на времето или връзки към съответните академични материали. Това подобрява цялостния учебен опит на учениците.

Интегриране в системите за управление на обучението: Проучване на възможността за интегриране на инициативата за изчисляване на степените със съществуващите системи за управление на обучението, използвани от университетите. Това може да рационализира процеса както за учениците, така и за инструкторите по „GPA“.

Неприкосновеност на личния живот и сигурност: Отдаване на приоритет на сигурността на данните на учениците чрез прилагане на подходящи мерки за криптиране и гарантиране на спазването на разпоредбите относно неприкосновеността на личния живот.

Със стартирането на подобна инициатива за калкулатор студентите могат да се възползват от по-ефективен и точен начин за проследяване на техния академичен напредък, който им дава възможност да вземат информирани решения относно обучението си и да управляват по-добре времето и усилията си.

Отказ от отговорност: мненията, споделени във Форума на ЕГИ, изразяват единствено гледната точка на техните автори и по никакъв начин не може да се смята, че изразяват позицията на Европейската комисия или Европейския съюз.