Glavni sadržaj
Forum europske građanske inicijative

Mini Quiz za sveučilišne studente – otvoreno pitanje

Autor: Tim Foruma europske građanske inicijative |
Ažurirano: 14/12/2022 |
Broj pregleda: 358

Kad biste pokrenuli inicijativu, koja bi bila ta tema?

Podnesite svoje odgovore u odjeljku s komentarima u nastavku. 

0
Glas

Unos komentara

Da biste mogli ostaviti komentar, morate proći provjeru autentičnosti ili se registrirati.

Komentari

Laura Vasile | 14/12/2022

Zagovaranje invaliditeta

Ane Lore Serón Canales | 14/12/2022

Zelena energija

Avinash Singh | 14/12/2022

Klimatske promjene na općinskoj razini putem lokalnih vlasti.

uyggg yy | 20/12/2022

https://europa.eu/citizens-initiative-forum/discuss/idea/mini-quiz-university-students-open-ended-question_en

Daniela Costa Ferreira | 01/02/2023

Europski školski sustav

 

emrah chris | 24/02/2024

Razviti internetsku platformu ili mobilnu aplikaciju koja učenicima pomaže da učinkovitije i točnije izračunavaju svoje ocjene.

Kratki pregled načina na koji bi mogao funkcionirati:

Sučelje prilagođeno korisnicima: Stvoriti čisto i intuitivno sučelje na kojem učenici mogu unijeti informacije o svojem tečaju, uključujući ljestvicu ocjenjivanja, dodijeljene pondere i pojedinačne ocjene.

Automatizirani izračun: Razviti algoritam kojim se automatski izračunava ukupni razred na temelju unesenih informacija. U algoritmu bi se trebali uzeti u obzir čimbenici kao što su ponderi dodjele, ocjene ispita i svi dodatni kriteriji koje odredi korisnik.

Mogućnosti prilagodbe: Omogućiti učenicima da prilagode „razredni kalkulator” kako bi odgovarao njihovim posebnim zahtjevima. To uključuje mogućnosti dodatnog kreditiranja, smanjenja najnižih bodova ili prilagodbe ljestvice za pojedinačne tečajeve.

Što su scenariji: Omogućiti učenicima da istraže moguće scenarije tako što će im se omogućiti da unesu hipotetske ocjene za buduće zadatke ili ispite. Ta značajka može pomoći učenicima da procijene učinak različitih razina uspješnosti na njihov ukupni razred.

Praćenje napretka: Osigurati alat za praćenje napretka koji učenicima omogućuje da prate svoje ocjene tijekom vremena. To može uključivati vizualni prikaz njihovih rezultata i sposobnost određivanja ciljeva razreda za motivaciju.

Podjela razreda i suradnja: Uvesti značajke koje učenicima omogućuju da svoje ocjene podijele s kolegama ili surađuju na grupnim projektima. Time se može potaknuti poticajna akademska zajednica i potaknuti studente da uče jedni od drugih.

Podsjetnici i obavijesti: Pošaljite podsjetnike i obavijesti učenicima o predstojećim rokovima, datumima ispita ili svim promjenama u politikama ocjenjivanja. Time se učenicima pomaže da ostanu organizirani i da se nadovezuju na rad na tečaju.

Obrazovni resursi: Uključiti obrazovne resurse u platformu, kao što su savjeti za učenje, strategije upravljanja vremenom ili poveznice na relevantne akademske materijale. Time se učenicima poboljšava opće iskustvo učenja.

Integracija sa sustavima upravljanja učenjem: Istražiti mogućnost integracije inicijative za izračun ocjena s postojećim sustavima upravljanja učenjem koje upotrebljavaju sveučilišta. Time se postupak može pojednostavniti i za studente i za instruktore „GPA-a”.

Privatnost i sigurnost: Dati prednost sigurnosti podataka o učenicima provedbom odgovarajućih mjera šifriranja i osiguravanjem usklađenosti s propisima o privatnosti.

Pokretanjem inicijative za izračun ocjena studenti mogu imati koristi od učinkovitijeg i točnijeg načina praćenja svojeg akademskog napretka, čime im se omogućuje da donose informirane odluke o svojim studijima i bolje upravljaju svojim vremenom i naporima.

Izjava o ograničenju odgovornosti: Mišljenja izražena na forumu europske građanske inicijative isključivo odražavaju stajalište njihovih autora i ni na koji se način ne mogu smatrati odrazom stajališta Europske komisije ili Europske unije.