Mur għall-kontenut ewlieni
Forum tal-Inizjattiva taċ-Ċittadini Ewropej

Kwiżż Żgħir għall-Istudenti Universitarji — Mistoqsija Miftuħa

Awtur: Tim tal-Forum tal-IĊE |
Aġġornata fi: 14/12/2022 |
Numru ta' dehriet: 352

Kieku kellek tniedi inizjattiva, x’ikun is-suġġett?

Ibgħat it-tweġibiet tiegħek fit-taqsima tal-kummenti hawn taħt. 

0
Vot

Ħalli kummment

Biex tkun tista’ żżid il-kummenti, għandek bżonn tawtentika jew tirreġistra.

Kummenti

Laura Vasile | 14/12/2022

Promozzjoni tad-diżabilità

Biex tkun tista’ żżid il-kummenti, għandek bżonn tawtentika jew tirreġistra.
Ane Lore Serón Canales | 14/12/2022

Enerġija ekoloġika

Biex tkun tista’ żżid il-kummenti, għandek bżonn tawtentika jew tirreġistra.
Avinash Singh | 14/12/2022

It-tibdil fil-klima fil-livell Muniċipali permezz tal-gvern lokali.

Biex tkun tista’ żżid il-kummenti, għandek bżonn tawtentika jew tirreġistra.
uyggg yy | 20/12/2022

https://europa.eu/citizens-initiative-forum/discuss/idea/mini-quiz-university-students-open-ended-question_en

Biex tkun tista’ żżid il-kummenti, għandek bżonn tawtentika jew tirreġistra.
Daniela Costa Ferreira | 01/02/2023

Is-sistema tal-iskejjel Ewropej

 

Biex tkun tista’ żżid il-kummenti, għandek bżonn tawtentika jew tirreġistra.
emrah chris | 11/03/2024

Tiżviluppa pjattaforma online jew applikazzjoni mobbli li tgħin lill-istudenti jikkalkulaw il-gradi tagħhom b’mod aktar effiċjenti u preċiż.

Din hija deskrizzjoni qasira ta’ kif tista’ taħdem:

Interfaċċa faċli għall-utent: Joħolqu interfaċċa nadifa u intuwittiva fejn l-istudenti jkunu jistgħu jdaħħlu l-informazzjoni dwar il-kors tagħhom, inklużi l-iskala tal-gradazzjoni, il-piżijiet tal-assenjazzjoni, u l-punteġġi individwali.

Kalkolu Awtomatizzat: Żviluppa algoritmu li jikkalkula awtomatikament il-grad ġenerali abbażi tal-informazzjoni mdaħħla. L-algoritmu għandu jikkunsidra fatturi bħall-piżijiet tal-assenjament, il-punteġġi tal-eżamijiet, u kwalunkwe kriterju addizzjonali speċifikat mill-utent.

Għażlietta’ personalizzazzjoni: Ippermetti lill-istudenti jippersonalizzaw il- “kalkolatur tal-grad” biex jissodisfaw ir-rekwiżiti speċifiċi tagħhom. Dan jinkludi għażliet għal kreditu addizzjonali, tnaqqis tal-punteġġi l-aktar baxxi, jew aġġustament tal-iskali ta’ gradazzjoni għal korsijiet individwali.

Xenarji “what-if”: Tippermetti lill-istudenti jesploraw xenarji “what-if” billi tippermettilhom idaħħlu punteġġi ipotetiċi għal assenjazzjonijiet jew eżamijiet li ġejjin. Din il-karatteristika tista’ tgħin lill-istudenti jivvalutaw l-impatt ta’ livelli ta’ prestazzjoni differenti fuq il-grad ġenerali tagħhom.

Traċċar tal-Progress: Ipprovdi tracker tal-progress li jippermetti lill-istudenti jimmonitorjaw il-gradi tagħhom maż-żmien. Dan jista’ jinkludi rappreżentazzjoni viżiva tal-prestazzjoni tagħhom u l-kapaċità li jistabbilixxu għanijiet ta’ grad għall-motivazzjoni.

Kondiviżjoni u Kollaborazzjoni tal-Korpi: Implimentazzjoni ta’ karatteristiċi li jippermettu lill-istudenti jaqsmu l-gradi tagħhom mal-pari jew jikkollaboraw fi proġetti fi grupp. Dan jista’ jrawwem komunità akkademika ta’ appoġġ u jħeġġeġ lill-istudenti jitgħallmu minn xulxin.

Tfakkiriet u Notifiki: Ibgħat tfakkiriet u notifiki lill-istudenti dwar l-iskadenzi li ġejjin, id-dati tal-eżami, jew kwalunkwe bidla fil-politiki dwar il-klassifikazzjoni. Dan jgħin lill-istudenti jibqgħu organizzati u fuq ix-xogħol tal-coursework tagħhom.

Riżorsi Edukattivi: Inkludi riżorsi edukattivi fi ħdan il-pjattaforma, bħal pariri ta’ studju, strateġiji ta’ ġestjoni tal-ħin, jew links għal materjali akkademiċi rilevanti. Dan itejjeb l-esperjenza ġenerali ta’ tagħlim għall-istudenti.

Integrazzjoni mas-Sistemi ta’ Ġestjoni tat-Tagħlim: Tiġi esplorata l-possibbiltà li l-inizjattiva għall-kalkolu tal-grad tiġi integrata mas-sistemi eżistenti ta’ ġestjoni tat-tagħlim użati mill-universitajiet. Dan jista’ jissimplifika l-proċess kemm għall-istudenti kif ukoll għall-għalliema tal- “GPA”.

Il-privatezza u s-Sigurtà: Tingħata prijorità lis-sigurtà tad-data tal-istudenti billi jiġu implimentati miżuri ta’ kriptaġġ xierqa u tiġi żgurata l-konformità mar-regolamenti dwar il-privatezza.

Bit-tnedija ta’ inizjattiva ta’ kalkulatur tal-grad bħal dan, l-istudenti jistgħu jibbenefikaw minn mod aktar effiċjenti u preċiż biex isegwu l-progress akkademiku tagħhom, li jippermettilhom jieħdu deċiżjonijiet infurmati dwar l-istudji tagħhom u jimmaniġġjaw aħjar il-ħin u l-isforzi tagħhom.

Biex tkun tista’ żżid il-kummenti, għandek bżonn tawtentika jew tirreġistra.
Dikjarazzjoni ta’ ċaħda ta’ responsabbiltà: L-opinjonijiet espressi dwar il-Forum tal-ECI jirriflettu biss il-fehma tal-awturi tagħhom u bl-ebda mod ma jistgħu jitqiesu li jirriflettu l-pożizzjoni tal-Kummissjoni Ewropea jew tal-Unjoni Ewropea.
Lest biex tirreġistra l-inizjattiva tiegħek?

Trid tappoġġja inizjattiva? Għandek bżonn tkun taf aktar dwar inizjattivi attwali jew passati?