Preskoči na glavno vsebino
Forum evropske državljanske pobude

Mini kviz za univerzitetne študente – odprto vprašanje

Avtor: Ekipa foruma evropske državljanske pobude |
Spremenjeno dne: 14/12/2022 |
Število ogledov: 358

Če bi začeli pobudo, kakšna bi bila tema?

Svoje odgovore pošljite v spodnjem razdelku z opombami. 

0
Glas

Komentiraj

Za dodajanje komentarjev se morate avtenticirati ali registrirati.

Komentarji

Laura Vasile | 14/12/2022

Zavzemanje za invalidnost

Ane Lore Serón Canales | 14/12/2022

Zelena energija

Avinash Singh | 14/12/2022

Podnebne spremembe na občinski ravni prek lokalne uprave.

uyggg yy | 20/12/2022

https://europa.eu/citizens-initiative-forum/discuss/idea/mini-quiz-university-students-open-ended-question_en

Daniela Costa Ferreira | 01/02/2023

Evropski šolski sistem

 

emrah chris | 24/02/2024

Razviti spletno platformo ali mobilno aplikacijo, ki učencem in dijakom pomaga učinkoviteje in točno izračunati njihove razrede.

Na kratko opišite, kako bi lahko delovalo:

Uporabniku prijazen vmesnik: Ustvarite čist in intuitiven vmesnik, kjer lahko učenci vnašajo informacije o tečaju, vključno z lestvico za razvrščanje, utežmi nalog in posameznimi točkami.

Samodejni izračun: Razvoj algoritma, ki samodejno izračuna skupni razred na podlagi vnesenih informacij. Algoritem bi moral upoštevati dejavnike, kot so uteži dodelitve, ocene izpitov in vsa dodatna merila, ki jih določi uporabnik.

Možnosti prilagoditve: Omogočiti učencem, da prilagodijo „kakulator za izračun kakovosti“ tako, da ustreza njihovim posebnim zahtevam. To vključuje možnosti za dodatna posojila, znižanje najnižjih ocen ali prilagoditev ocenjevalnih lestvic za posamezne tečaje.

Scenariji, v katerih primerih: Učencem omogočiti, da preučijo scenarije „kaj“, tako da jim omogoči vnos hipotetičnih točk za prihodnje naloge ali izpite. Ta funkcija lahko učencem pomaga oceniti vpliv različnih ravni uspešnosti na njihov splošni razred.

Spremljanje napredka: Zagotoviti spremljanje napredka, ki učencem omogoča spremljanje njihovih ocen skozi čas. To lahko vključuje vizualno predstavitev njihove uspešnosti in sposobnost določanja ciljev razreda za motivacijo.

Delitev razredov in sodelovanje: Izvajanje funkcij, ki učencem omogočajo, da svoje razrede delijo z vrstniki ali sodelujejo pri skupinskih projektih. To lahko spodbudi podporno akademsko skupnost in študente spodbudi, da se učijo drug od drugega.

Opomniki in obvestila: Pošljite opomnike in obvestila učencem o prihodnjih rokih, datumih izpitov ali kakršnih koli spremembah politik ocenjevanja. To dijakom in študentom pomaga, da ostanejo organizirani in dopolnjujejo študijski program.

Izobraževalni viri: V platformo vključijo izobraževalne vire, kot so študijski nasveti, strategije za upravljanje časa ali povezave do ustreznega akademskega gradiva. To krepi splošno učno izkušnjo za učence.

Povezovanje s sistemi za upravljanje učenja: Preučiti možnost vključitve pobude za izračun ocene z obstoječimi sistemi za upravljanje učenja, ki jih uporabljajo univerze. To lahko poenostavi postopek za učence in inštruktorje GPA.

Zasebnost in varnost: Dati prednost varnosti podatkov o študentih z izvajanjem ustreznih ukrepov šifriranja in zagotavljanjem skladnosti s predpisi o zasebnosti.

Z uvedbo takšne pobude za kalkulatorje razreda lahko učenci izkoristijo učinkovitejši in natančnejši način spremljanja svojega akademskega napredka, kar jim omogoča sprejemanje informiranih odločitev o študiju ter boljše upravljanje časa in prizadevanj.

Izjava o omejitvi odgovornosti: Mnenja, izražena na forumu o evropski državljanski pobudi, odražajo izključno mnenja avtorjev in nikakor ne odražajo stališč Evropske komisije ali Evropske unije.