Pāriet uz galveno saturu
Eiropas pilsoņu iniciatīvas forums

Mini viktorīna universitāšu studentiem — beztermiņa jautājums

Autors: EPI foruma komanda |
Atjaunināšanas datums: 14/12/2022 |
Skatījumu skaits: 356

Ja jūs sāktu iniciatīvu, kāds būtu temats?

Iesniedziet savas atbildes sadaļā “Piezīmes”. 

0
Balss

Ierakstīt komentāru

Lai varētu pievienot komentārus, jums ir jāautentificējas vai jāreģistrējas.

Komentāri

Laura Vasile | 14/12/2022

Invaliditātes aizstāvība

Lai varētu pievienot komentārus, jums ir jāautentificējas vai jāreģistrējas.
Ane Lore Serón Canales | 14/12/2022

Zaļā enerģija

Lai varētu pievienot komentārus, jums ir jāautentificējas vai jāreģistrējas.
Avinash Singh | 14/12/2022

Klimata pārmaiņas pašvaldību līmenī ar vietējo pašvaldību starpniecību.

Lai varētu pievienot komentārus, jums ir jāautentificējas vai jāreģistrējas.
uyggg yy | 20/12/2022

https://europa.eu/citizens-initiative-forum/discuss/idea/mini-quiz-university-students-open-ended-question_en

Lai varētu pievienot komentārus, jums ir jāautentificējas vai jāreģistrējas.
Daniela Costa Ferreira | 01/02/2023

Eiropas skolu sistēma

 

Lai varētu pievienot komentārus, jums ir jāautentificējas vai jāreģistrējas.
emrah chris | 24/02/2024

Izstrādāt tiešsaistes platformu vai mobilo lietotni, kas palīdz skolēniem efektīvāk un precīzāk aprēķināt savas klases.

Lūk, īss izklāsts par to, kā tas varētu darboties:

Lietotājdraudzīga saskarne: Izveidot tīru un intuitīvu saskarni, kurā skolēni var ievadīt informāciju par kursu, tostarp klasifikācijas skalu, piešķīruma svērumus un individuālos punktus.

Automatizētais aprēķins: Izstrādāt algoritmu, kas automātiski aprēķina kopējo pakāpi, pamatojoties uz ievadīto informāciju. Algoritmā būtu jāņem vērā tādi faktori kā piešķiršanas atsvari, eksāmenu rezultāti un visi lietotāja norādītie papildu kritēriji.

Pielāgošanas iespējas: Ļauj skolēniem pielāgot “kategorijas kalkulatoru”, lai tas atbilstu viņu īpašajām prasībām. Tas ietver iespējas piešķirt papildu kredītpunktus, samazināt zemāko punktu skaitu vai pielāgot kvalifikācijas skalu atsevišķiem kursiem.

Kādi ir scenāriji: Dot studentiem iespēju izpētīt “kādus” scenārijus, ļaujot viņiem sniegt hipotētiskus punktus par gaidāmajiem uzdevumiem vai eksāmeniem. Šī funkcija var palīdzēt skolēniem novērtēt dažādu snieguma līmeņu ietekmi uz viņu kopējo pakāpi.

Progresa uzraudzība: Nodrošināt progresa izsekotāju, kas ļauj audzēkņiem laika gaitā uzraudzīt savas klases. Tas var ietvert vizuālu priekšstatu par viņu sniegumu un spēju noteikt motivācijas mērķus.

Pakāpes dalīšana un sadarbība: Ieviest funkcijas, kas ļauj skolēniem dalīties savās klasēs ar vienaudžiem vai sadarboties grupu projektos. Tas var veicināt atbalstošu akadēmisko kopienu un mudināt studentus mācīties citam no cita.

Atgādinājumi un paziņojumi: Nosūtīt skolēniem atgādinājumus un paziņojumus par gaidāmajiem termiņiem, eksāmenu datumiem vai jebkādām izmaiņām vērtēšanas politikā. Tas palīdz skolēniem saglabāt organizētību un papildināt mācību kursus.

Izglītības resursi: Platformā iekļaut izglītības resursus, piemēram, mācību ieteikumus, laika pārvaldības stratēģijas vai saites uz attiecīgiem akadēmiskiem materiāliem. Tas uzlabo vispārējo mācību pieredzi skolēniem.

Integrācija ar mācību pārvaldības sistēmām: Izpētīt iespēju integrēt atzīmju aprēķināšanas iniciatīvu ar esošajām mācību pārvaldības sistēmām, ko izmanto universitātes. Tas var racionalizēt procesu gan studentiem, gan “GPA” instruktoriem.

Privātums un drošība: Par prioritāti noteikt studentu datu drošību, īstenojot piemērotus šifrēšanas pasākumus un nodrošinot atbilstību privātuma noteikumiem.

Uzsākot šādu pakāpju kalkulatoru iniciatīvu, skolēni var gūt labumu no efektīvāka un precīzāka veida, kā sekot līdzi savam akadēmiskajam progresam, ļaujot viņiem pieņemt apzinātus lēmumus par studijām un labāk pārvaldīt savu laiku un centienus.

Lai varētu pievienot komentārus, jums ir jāautentificējas vai jāreģistrējas.
Atruna: EPI forumā paustie viedokļi atspoguļo tikai to autoru uzskatus un nekādā gadījumā nav uzskatāmi par Eiropas Komisijas vai Eiropas Savienības nostāju.
Esat gatavs reģistrēt iniciatīvu?

Vēlaties atbalstīt iniciatīvu? Vēlaties uzzināt vairāk par pašreizējām vai agrākām iniciatīvām?