Ugrás a fő tartalomra
Az európai polgári kezdeményezés fóruma

Minikvízió egyetemi hallgatók számára – nyitott kérdés

Szerző: Az európai polgári kezdeményezés fórumának csapata |
Frissítés dátuma: 14/12/2022 |
Megtekintések száma: 358

Ha kezdeményezést indítana, mi lenne a téma?

Válaszait az alábbi „Megjegyzések” részben nyújtsa be. 

0
Szavazás

Szóljon hozzá!

Észrevételek beírásához kérjük, jelentkezzen be vagy regisztráljon.

Hozzászólások

Laura Vasile | 14/12/2022

A fogyatékossággal kapcsolatos érdekérvényesítés

Ane Lore Serón Canales | 14/12/2022

Zöld energia

Avinash Singh | 14/12/2022

Éghajlatváltozás települési szinten a helyi önkormányzatokon keresztül.

uyggg yy | 20/12/2022

https://europa.eu/citizens-initiative-forum/discuss/idea/mini-quiz-university-students-open-ended-question_en

Daniela Costa Ferreira | 01/02/2023

Európai iskolarendszer

 

emrah chris | 11/03/2024

Olyan online platformot vagy mobilalkalmazást kell kifejleszteni, amely segíti a diákokat abban, hogy hatékonyabban és pontosabban állapítsák meg besorolási fokozataikat.

Röviden felvázoljuk, hogyan működhetne:

Felhasználóbarát interfész: Hozzon létre egy tiszta és intuitív interfészt, ahol a diákok bevihetik a tanfolyamra vonatkozó információkat, beleértve az osztályozási skálát, a besorolási súlyokat és az egyéni pontszámokat.

Automatizált számítás: Dolgozzon ki algoritmust, amely a bevitt információk alapján automatikusan kiszámítja a teljes szintet. Az algoritmusnak olyan tényezőket kell figyelembe vennie, mint a hozzárendelési súlyok, a vizsgák pontszámai és a felhasználó által meghatározott további kritériumok.

Testreszabási lehetőségek: Lehetővé kell tenni a diákok számára, hogya speciális igényeiknek megfelelően testre szabják a „osztálykalkulátort”. Ez magában foglalja a többletkreditek lehetőségét, a legalacsonyabb pontszámok leejtését vagy az egyes kurzusok besorolási fokozatainak kiigazítását.

Mik a forgatókönyvek? Annak lehetővé tétele a diákok számára, hogy feltárják az „esetleg” forgatókönyveket, lehetővé téve számukra, hogy hipotetikus pontszámokat adjanak meg a soron következő feladatokhoz vagy vizsgákhoz. Ez a funkció segítheti a diákokat abban, hogy felmérjék a különböző teljesítményszinteknek a teljes besorolási fokozatra gyakorolt hatását.

Az előrehaladás nyomon követése: Az előrehaladás nyomon követése, amely lehetővé teszi a diákok számára, hogy idővel nyomon kövessék a besorolási fokozatukat. Ez magában foglalhatja teljesítményük vizuális megjelenítését és azt a képességet, hogy motivációs célokat határozzanak meg.

Besorolási fokozat megosztása és együttműködés: Olyan funkciók bevezetése, amelyek lehetővé teszik a diákok számára, hogy megosszák osztályaikat társaikkal, vagy csoportos projektekben működjenek együtt. Ez előmozdíthatja a támogató tudományos közösség létrejöttét, és arra ösztönözheti a diákokat, hogy tanuljanak egymástól.

Emlékeztetők és értesítések: Emlékeztetők és értesítések küldése a diákoknak a közelgő határidőkről, a vizsgaidőpontokról vagy az osztályozási politikákban bekövetkezett változásokról. Ez segíti a diákokat abban, hogy továbbra is szervezettek maradjanak, és a tanfolyamukon felül is részt vegyenek.

Oktatási segédanyagok: Építsenek be oktatási segédanyagokat, például tanulmányi tippeket, időgazdálkodási stratégiákat vagy a releváns tudományos anyagokra mutató linkeket. Ez javítja a diákok általános tanulási tapasztalatát.

Integráció a tanulásirányítási rendszerekkel: Vizsgálják meg annak lehetőségét, hogy a besorolási fokozatok kiszámítására irányuló kezdeményezést integrálják az egyetemek által használt, meglévő tanulásirányítási rendszerekbe. Ez egyszerűsítheti a folyamatot mind a diákok, mind a GPA-oktatók számára.

Adatvédelem és biztonság: A diákok adatainak biztonságát megfelelő titkosítási intézkedések végrehajtása és az adatvédelmi szabályoknak való megfelelés biztosítása révén kezeljék prioritásként.

Az ehhez hasonló besorolási fokozat-kalkulátori kezdeményezés elindításával a diákok hatékonyabban és pontosabban nyomon követhetik tudományos eredményeiket, ami lehetővé teszi számukra, hogy megalapozott döntéseket hozzanak tanulmányaikról, és jobban kezeljék idejüket és erőfeszítéseiket.

Felelősségkizáró nyilatkozat: Az európai polgári kezdeményezés fórumán megosztott vélemények kizárólag a véleménynyilvánító személy álláspontját tükrözik, és semmiképp sem tekinthetők sem az Európai Bizottság, sem az Európai Unió hivatalos álláspontjának.