Προτείνω να εργάζονται οι μαθητές καθ’ όλη τη διάρκεια των σχολικών ετών σε σχέδια παρόμοια με τα σχέδια αποφοίτησης που συμφωνούνται, για παράδειγμα, μεταξύ σχολείου και εταιρείας.
Τα έργα αυτά θα πρέπει να έχουν επιστημονική πρόοδο ως κομβικό σημείο.
Προσωπικά βρήκα πολύ πιο εύκολο να ενσωματώσω τις γνώσεις όταν η μαθησιακή διαδικασία ήταν περισσότερο πρακτική παρά θεωρητική.
Σε πολλές χώρες, οι νέοι πτυχιούχοι έχουν δύσκολο χρόνο να βρουν εργασία λόγω έλλειψης εμπειρίας. Με ένα σύνολο έργων πίσω από αυτά, θα ήταν ευκολότερο να προσληφθούν.
Θα ήταν επίσης ευκολότερο να επιλέξουν μια θέση εργασίας που επιθυμούν, επειδή θα είχαν έρθει σε επαφή με διάφορες θέσεις εργασίας μέσω των έργων.
Οι εταιρείες θα μπορούσαν να δουν να έχουν οι μαθητές το πλεονέκτημα να εργάζονται για αυτούς σε προηγμένα τεχνολογικά προγράμματα.
Θα μπορούσαν επίσης να πληρώσουν μικρά χρηματικά ποσά που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την αγορά εξοπλισμού για τα σχολεία.
Το σχολικό πρόγραμμα θα παραμείνει συνεχώς συνδεδεμένο με τις τελευταίες εξελίξεις στη βιομηχανία/οικονομία.
Για παράδειγμα, οι μαθητές θα μπορούσαν να μεταναστεύσουν βάσεις δεδομένων για μια εταιρεία, να μεταφράσουν ένα βιβλίο για έναν εκδοτικό οίκο, να εργαστούν με την τεχνητή νοημοσύνη για τη βελτιστοποίηση μιας διαδικασίας κ.λπ.
Αφήστε ένα σχόλιο
Για να προσθέσετε τα σχόλιά σας, πρέπει να γίνει η ταυτοποίησή σας ή να εγγραφείτε.Σχόλια