Proponuję, aby przez cały rok szkolny uczniowie pracowali nad projektami podobnymi do projektów, które są uzgadniane na przykład między szkołą a przedsiębiorstwem.
Projekty te powinny mieć postęp naukowy jako centralny punkt odniesienia.
Osobiście uważam, że wiedza na temat osadów jest znacznie łatwiejsza, gdy proces uczenia się był bardziej praktyczny niż teoretyczny.
W wielu krajach nowi absolwenci mają trudny czas na znalezienie pracy z powodu braku doświadczenia. Dzięki licznym projektom łatwiej byłoby im wynająć.
Łatwiej byłoby im również wybrać taką pracę, ponieważ mieliby kontakt z różnymi miejscami pracy w ramach projektów.
Przedsiębiorstwa mogłyby zyskać na tym, że uczniowie będą pracować nad zaawansowanymi projektami technologicznymi.
Mogliby oni również płacić niewielkie kwoty pieniędzy, które mogłyby zostać wykorzystane do zakupu sprzętu dla szkół.
Program nauczania byłby stale powiązany z najnowszymi zmianami w przemyśle/gospodarce.
Na przykład uczniowie mogliby przenieść bazy danych do przedsiębiorstwa, przetłumaczyć książkę wydawnictwu, współpracować ze sztuczną inteligencją w celu optymalizacji procesu itp.
Napisz komentarz
Aby dodać uwagi, należy się uwierzytelnić lub zarejestrować.Komentarze