Predlagam, da učenci skozi vsa šolska leta delajo na projektih, podobnih projektom za pridobitev diplome, o katerih se na primer dogovorita šola in podjetje.
Ti projekti bi morali imeti znanstveni napredek kot osrednja točka.
Osebno sem ugotovil, da je znanje o sedimentih veliko lažje, če je bil učni proces bolj praktičen kot teoretični.
V številnih državah imajo novi diplomanti zaradi pomanjkanja izkušenj težko čas, da najdejo zaposlitev. S skupkom projektov bi jih bilo lažje najeti.
Prav tako bi lažje izbirali delovno mesto, ki si ga želijo, saj bi prek projektov imeli stik z različnimi delovnimi mesti.
Podjetja bi lahko videla prednost, če bi učenci delali na naprednih tehnoloških projektih zanje.
Prav tako bi lahko plačale majhne vsote denarja, ki bi ga lahko uporabili za nakup opreme za šole.
Šolski učni načrt bi ostal stalno povezan z najnovejšimi dogodki v industriji/gospodarstvu.
Učenci bi lahko na primer preselili podatkovne zbirke za podjetje, prevedli knjigo založniške hiše, delali z umetno inteligenco za optimizacijo procesa itd.
Komentiraj
Za dodajanje komentarjev se morate avtenticirati ali registrirati.Komentarji