Mur għall-kontenut ewlieni
Forum tal-Inizjattiva taċ-Ċittadini Ewropej

Ibdel l-iskola f’springboard għal skoperti xjentifiċi fl-industrija/fl-ekonomija

Awtur: Inactive user |
Aġġornata fi: 08/11/2021 |
Numru ta' dehriet: 552

Nipproponi li matul is-snin skolastiċi kollha l-istudenti jaħdmu fuq proġetti simili għal proġetti ta’ gradwazzjoni li huma miftiehma bejn l-iskola u kumpanija pereżempju. 

Dawn il-proġetti għandu jkollhom avvanz xjentifiku bħala punt fokali.

Personalment sibtha ħafna aktar faċli għall-għarfien tas-sediment meta l-proċess tat-tagħlim kien aktar prattiku milli teoretiku.

F’ħafna pajjiżi gradwati ġodda għandhom żmien iebes biex isibu xogħol minħabba nuqqas ta’ esperjenza. B’total ta’ proġetti warajhom ikun aktar faċli li jiġu impjegati.

Huma jsibuha wkoll aktar faċli biex jagħżlu impjieg li jixtiequ minħabba li kien ikollhom kuntatt ma’ impjiegi differenti permezz tal-proġetti.

Il-kumpaniji jistgħu jaraw vantaġġ li jkollhom studenti li jaħdmu fuq proġetti teknoloġiċi avvanzati għalihom.

Huma jistgħu wkoll iħallsu somom żgħar ta’ flus li jistgħu jintużaw biex jinxtara tagħmir għall-iskejjel.

Il-kurrikulu skolastiku jibqa’ kostantement konness mal-aħħar żviluppi fl-industrija/fl-ekonomija.

Pereżempju l-istudenti jistgħu jemigraw bażijiet tad-data għal kumpanija, jittraduċu ktieb għal dar tal-pubblikazzjoni, jaħdmu bl-intelliġenza artifiċjali biex jottimizzaw proċess, eċċ.

0
Vot

Ħalli kummment

Biex tkun tista’ żżid il-kummenti, għandek bżonn tawtentika jew tirreġistra.

Kummenti

Inactive user | 06/12/2021

Li jiġi organizzat approċċ tajjeb għat-taħriġ prattiku fil-proġetti. Fl-istess ħin, dan jippromwovi l-ħiliet soċjali fil-ħidma fi gruppi u l-innovazzjoni tista’ tikber, kważi minn età bikrija. Dan jista’ jiġi appoġġat biss

Biex tkun tista’ żżid il-kummenti, għandek bżonn tawtentika jew tirreġistra.
Inactive user | 13/02/2022

Diġà għandna din is-sistema fid-Danimarka.

Tista’ tissuġġerixxi dan lill-politiċi tiegħek f’pajjiżek. Naħseb li t-27 sistema edukattiva differenti se jaħdmu aħjar mingħajr interferenza mill-unjoni. Minħabba li l-Parlament Ewropew għadu kif ġiegħel lid-Danimarka tagħlaq 3.900 edukazzjoni li jinsabu f’ġmiel. Mhux għax il-kwalità tal-edukazzjoni. Iżda minħabba li l-parlament jaħseb li qed nonfqu ħafna flus fuq l-edukazzjoni.

Fid-Danimarka għandna sistema sabiex iċ-ċittadini jkunu jistgħu jissuġġerixxu liġi ġdida jew xi ħaġa li jixtiequ li tiġi diskussa l-parentela.

Jekk tirċievi 50.000 firma, allura l-politiku tagħna qed jiddiskuti u jivvota dwar is-suġġeriment.

Biex tkun tista’ żżid il-kummenti, għandek bżonn tawtentika jew tirreġistra.
Dikjarazzjoni ta’ ċaħda ta’ responsabbiltà: L-opinjonijiet espressi dwar il-Forum tal-ECI jirriflettu biss il-fehma tal-awturi tagħhom u bl-ebda mod ma jistgħu jitqiesu li jirriflettu l-pożizzjoni tal-Kummissjoni Ewropea jew tal-Unjoni Ewropea.
Lest biex tirreġistra l-inizjattiva tiegħek?

Trid tappoġġja inizjattiva? Għandek bżonn tkun taf aktar dwar inizjattivi attwali jew passati?