Navrhujem, aby žiaci počas všetkých školských rokov pracovali na projektoch podobných projektom ukončenia štúdia, ktoré sú dohodnuté napríklad medzi školou a spoločnosťou.
Tieto projekty by mali mať vedecký pokrok ako ústredný bod.
Osobne som považoval poznatky o sedimentoch za oveľa jednoduchšie, keď bol proces učenia praktickejší ako teoretický.
V mnohých krajinách majú noví absolventi z dôvodu nedostatočných skúseností ťažký čas na nájdenie práce. So súhrnom projektov by bolo jednoduchšie zamestnať ich.
Takisto by bolo pre nich jednoduchšie vybrať si prácu, ktorú si želajú, pretože by mali prostredníctvom projektov kontakt s rôznymi pracovnými miestami.
Spoločnosti by mohli vidieť výhodu v tom, že žiaci by pre nich pracovali na pokročilých technologických projektoch.
Takisto by mohli platiť malé sumy peňazí, ktoré by sa mohli použiť na nákup vybavenia pre školy.
Učebné osnovy by zostali neustále prepojené s najnovším vývojom v priemysle/hospodárstve.
Žiaci by napríklad mohli migrovať databázy pre spoločnosť, preložiť knihu pre vydavateľstvo, pracovať s umelou inteligenciou s cieľom optimalizovať proces atď.
Odoslať komentár
Aby ste mohli pridávať poznámky, musíte sa prihlásiť alebo zaregistrovať.Komentáre