Üheteistkümnendast päevast alates. Türgi on ELi ametlik kandidaatriik. Staatus hõlmab ka märkimisväärset rahalist toetust, näiteks demokraatia ja õigusriigi edendamiseks Türgis.
Juba mitu aastat on Türgi üha enam eemaldunud demokraatia põhialustest. Kas riigikriitilise ajakirjanduse või opositsiooni tagakiusamine on vaid kaks näidet, mis ei sobi kokku demokraatiaga. Lisaks käitub Türgi korduvalt agressiivselt üksikute ELi riikide suhtes (nt gaasivaidlus Kreekaga), kus ta mõnikord tahtlikult tuju loob.
Viimastel aastatel on EL muu hulgas alates 2017. aastast kärpinud Türgile suunatud arvukaid ühinemisabimeetmeid, millest mõned ulatuvad kuni 75 protsendini. Hoolimata kärbetest ulatus ühinemisabi 2020. aastal 168 miljoni euroni. EL põhjendas hiljuti kärpeid „ebapiisava demokraatliku edasiminekuga”. Selles ei saa olla mingit kahtlust, kui ainult üks mõtleb Türgi põhiseaduslikule reformile.
Türgi ei ole 1999. aastal enam võrreldav Türgiga 2021. aastal. See on arenenud negatiivselt, nii et on aeg tõmmata joon. Samuti seetõttu, et Türgi riigisüsteem ei ole enam kooskõlas ELi väärtustega. Türgil ei ole lähitulevikus mingit võimalust ELiga ühineda. Sel põhjusel tuleb ühinemiseks antav rahaline abi täielikult lõpetada ja lõpetada ka ELi kandidaatriigi staatus. Kui Türgi leiab tee tagasi demokraatia juurde, võib "ELi kandidaadi" küsimuse uuesti otsustada.
ELi liikmesriikide valitsusjuhte, aga ka Euroopa Parlamenti tuleb lõpuks kutsuda üles siin tegutsema. ELi kodanike raha ei tohi siin enam raisata.
- Kategooriad
Euroopa kodanikualgatuse foorumil avaldatud arvamused kajastavad üksnes nende autorite seisukohta. Neid ei saa mingil juhul pidada Euroopa Komisjoni ega Euroopa Liidu seisukoha väljenduseks.

Kommenteerige
Kommentaarid