Pereiti prie pagrindinio turinio
Europos piliečių iniciatyvos forumas

Mini Quiz universitetams. Neribotas klausimas

Autorius: Europos piliečių iniciatyvos forumo komanda |
Atnaujinta: 14 December 2022 |
Peržiūrų skaičius: 389

Jei pradėtumėte iniciatyvą, kokia būtų tema?

Atsakymus pateikite pastabų skirsnyje. 

0
Balsavimas

Pateikite komentarą

Norėdami parašyti komentarą turite prisijungti arba prisiregistruoti.

Pastabos

Inactive user | 14 December 2022

Neįgaliųjų teisių gynimas

Inactive user | 14 December 2022

Žalioji energija

Inactive user | 14 December 2022

Klimato kaita savivaldybių lygmeniu pasitelkiant vietos valdžios institucijas.

Inactive user | 20 December 2022

https://europa.eu/citizens-initiative-forum/discuss/idea/mini-quiz-university-students-open-ended-question_en

Inactive user | 01 February 2023

Europos mokyklų sistema

 

emrah chris | 11 March 2024

Sukurti interneto platformą arba mobiliąją programėlę, kuri padėtų mokiniams veiksmingiau ir tiksliau apskaičiuoti savo klases.

Trumpai apžvelgkite, kaip ji galėtų veikti:

Patogi naudoti sąsaja: Sukurti švarią ir intuityvią sąsają, kurioje mokiniai galėtų įvesti savo kursų informaciją, įskaitant vertinimo skalę, priskyrimo koeficientus ir atskirus balus.

Automatinis skaičiavimas: Sukurti algoritmą, pagal kurį remiantis įvesta informacija automatiškai apskaičiuojamas bendras lygis. Algoritmas turėtų atsižvelgti į tokius veiksnius kaip priskyrimo svoriai, egzaminų balai ir visi papildomi naudotojo nurodyti kriterijai.

Individualizavimo galimybės: Sudaryti sąlygas moksleiviams pritaikyti „grado skaičiuoklę“, kad ji atitiktų jų konkrečius reikalavimus. Tai apima galimybes gauti papildomų kreditų, sumažinti žemiausius balus arba pakoreguoti atskirų kursų vertinimo skales.

Kokie scenarijai: Sudaryti sąlygas moksleiviams susipažinti su „kokiu atveju“ scenarijais, leidžiant jiems pateikti hipotetinius būsimų užduočių ar egzaminų balus. Ši funkcija gali padėti mokiniams įvertinti skirtingų mokymosi rezultatų lygių poveikį jų bendram lygiui.

Pažangos stebėjimas: Sukurti pažangos stebėjimo priemonę, kuri leistų studentams laikui bėgant stebėti savo klases. Tai gali apimti vaizdinį jų veiklos rezultatų vaizdą ir gebėjimą nustatyti motyvacijos lygio tikslus.

Dalijimasis klasėmis ir bendradarbiavimas: Įdiegti funkcijas, kurios leistų studentams dalytis savo klasėmis su bendraamžiais arba bendradarbiauti įgyvendinant grupinius projektus. Tai gali paskatinti remiančią akademinę bendruomenę ir paskatinti mokinius mokytis vieniems iš kitų.

Priminimai ir pranešimai: Siųsti moksleiviams priminimus ir pranešimus apie artėjančius terminus, egzaminų datas arba bet kokius vertinimo politikos pakeitimus. Tai padeda moksleiviams likti organizuotai ir nebaigti kursų.

Švietimo ištekliai: Į platformą įtraukti švietimo išteklius, pavyzdžiui, studijų patarimus, laiko valdymo strategijas arba nuorodas į atitinkamą akademinę medžiagą. Tai didina bendrą mokinių mokymosi patirtį.

Integravimas į mokymosi valdymo sistemas: Išnagrinėti galimybę integruoti lygių skaičiavimo iniciatyvą su esamomis universitetų naudojamomis mokymosi valdymo sistemomis. Tai gali supaprastinti procesą tiek studentams, tiek „GPA“ instruktoriams.

Privatumas ir saugumas: Teikti pirmenybę studentų duomenų saugumui, įgyvendinant tinkamas šifravimo priemones ir užtikrinant, kad būtų laikomasi privatumo taisyklių.

Pradėjus tokią lygių skaičiuoklės iniciatyvą, studentai gali pasinaudoti veiksmingesniu ir tikslesniu jų akademinės pažangos stebėjimo būdu, kad jie galėtų priimti informacija pagrįstus sprendimus dėl studijų ir geriau valdyti savo laiką ir pastangas.