Predlažem da tijekom svih školskih godina učenici rade na projektima sličnima diplomskim projektima koji se, primjerice, dogovaraju između škole i poduzeća.
Ti bi projekti trebali imati znanstveni napredak kao središnja točka.
Osobno sam pronašao mnogo lakše znanje sedimenta kada je proces učenja bio praktičniji nego teoretski.
U mnogim zemljama nove osobe koje su diplomirale imaju teško vrijeme da pronađu posao zbog nedostatka iskustva. Sa zbrojem projekata koji stoje iza njih bilo bi jednostavnije zaposliti se.
Također bi im bilo lakše odabrati posao koji žele jer bi bili u kontaktu s različitim poslovima u okviru projekata.
Poduzeća bi mogla imati prednost u tome da učenici rade na naprednim tehnološkim projektima za njih.
Mogli bi plaćati i male iznose novca koji bi se mogli upotrijebiti za kupnju opreme za škole.
Školski kurikulum stalno bi bio povezan s najnovijim razvojem u industriji/gospodarstvu.
Primjerice, učenici bi mogli migrirati baze podataka za poduzeće, prevoditi knjigu za izdavačku kuću, raditi s umjetnom inteligencijom radi optimizacije procesa itd.
Mišljenja izražena na forumu europske građanske inicijative isključivo odražavaju stajalište njihovih autora i ni na koji se način ne mogu smatrati odrazom stajališta Europske komisije ili Europske unije.

Unos komentara
Komentari