Ugrás a fő tartalomra
Az európai polgári kezdeményezés fóruma

Három uniós szakpolitika annak megakadályozására, hogy az uniós tagországok politikusai a világjárvány idején személyes pénzügyi haszonszerzés céljából visszaéljenek a hatalommal

Szerző: Julia Hadjikyriacou |
Frissítés dátuma: 20/09/2021 |
Megtekintések száma: 817

Az EU-tagország ciprusi kormánya bizonyítottan magas korrupciós kockázattal rendelkezik. Például: Útlevelek értékesítése oroszoknak és bűnözőknek személyes anyagi haszonszerzés céljából.

2021-ben, amikor a pandémiás intézkedések a legtöbb uniós országban enyhülnek, a ciprusi kormány tovább fokozza a drákói intézkedéseket, ragaszkodva ahhoz, hogy az uniós polgárok 72 óránként vagy 48 óránként gyorsteszteket végezzenek, hogy orvoshoz jussanak, élelmiszert vásárolhassanak és iskolába járhassanak. Alapvetően mindenhol, kivéve a tengerpartot és a gyógyszertárat.

A kormány korrupciós e magatartása más, az intézkedéseket lazító országokhoz képest.

Hamis információkat használnak azáltal, hogy a statisztikákat úgy tüntetik fel, mintha borzalmas pandémia történne. Ezek szerint például 100 embert találtak pozitívnak, de 100 fő Ciprus lakosságának mindössze 0,008 %-a.  Ezt követően ezeket a megtévesztéses statisztikákat ürügyként használják fel gyorstesztek előírására.

Ha egy napon belül 1 millió gyorstesztet értékesítenek, ez 2-3 napontaz 5 millió bevételt jelent. Ez heti 10-15 millió EUR. A forgalmazó megkapja az emmmoth-részt, és a laboratóriumok és a gyógyszertárak felbontják a nyereség fennmaradó részét. Ciprus borzalmas világjárványban van-e, vagy a statisztikákat oly módon mutatják be, hogy ürügyként szolgálnak arra, hogy adófizetők pénzét korrupt politikus befektetők fosztják meg?

Három uniós szakpolitikát javasolok:

1. Politikusok, barátok vagy politikusok családtagjai számára nem szabad megengedni, hogy:

—Tesztekből, részvényekből, maszkokból, fertőtlenítőszerekből, kesztyűkből stb. Minden megállapított bűncselekménynek börtönbüntetéssel büntetendőnek kell lennie.

2. Hivatalos uniós statisztikai szint-ábra, amelyben az intézkedéseknek arányban kell állniuk az uniós statisztikákkal.

Annak érdekében, hogy a korrupt kormányok ne élhessenek vissza és ne tehessék tönkre az uniós polgárokat személyes haszonszerzésük vagy nem kompetens döntéseik érdekében.

Így amikor az uniós polgárok utaznak, az intézkedések mindenhol ugyanazok. A Cipruson tartózkodó uniós polgárok és a Ciprusra látogató uniós polgárok úgy érzik, hogy visszaéltek és megsértettek. Cipruson az uniós polgárok úgy érzik, hogy adófizetői alapjuk fosztogatva van, míg az uniós tagállamokban Hollandiában nincsenek maszkok, no <safe passes> majdnem mindenre kiterjedően. Ez úgy érzi, mint a hátrányos megkülönböztetés, az egyenlőség hiánya és a gazdaságot leromboló, egészségkárosító korrupt politikusok bátorsága, ami arra kényszeríti az alacsony jövedelmű tagokat, hogy fizessenek a gyorstesztekért.

Ez megakadályozza, hogy a pandémiás termékekből hasznot húzó korrupt ciprusi kormánytagok rendeleteket hozzanak létre a széles körben elterjedt gyakori diagnosztikai vizsgálatokról, hogy személyes hasznot húzhassanak belőlük, ha a statisztikák ezt nem indokolják.

3. A pandémiás diagnosztikai teszteket uniós szinten ingyenesen kell biztosítani valamennyi uniós polgár számára.

Ez megvédi az alacsony jövedelmű családokat attól, hogy kényszerítsék őket a nem szabad választásból eredő pénzügyi nyomással szemben.

Ez megakadályozza, hogy a gyermekek oltásra kényszerüljenek, mivel a nem invazív diagnosztikai tesztek nem értékesíthetők, míg az invazív gyorstesztek mentesek.

Ez megakadályozza, hogy a pandémiás termékekből hasznot húzó korrupt ciprusi kormánytagok megvesztegethessék a gyógyszertárakat és laboratóriumokat a diagnosztikai tesztek értékesítési nyereségének csökkentésével, hogy annyi gyorstesztet értékesíthessenek és oszthassanak szét saját hasznukra.

 

 

 

0
Szavazás

Szóljon hozzá!

Észrevételek beírásához kérjük, jelentkezzen be vagy regisztráljon.
Felelősségkizáró nyilatkozat: Az európai polgári kezdeményezés fórumán megosztott vélemények kizárólag a véleménynyilvánító személy álláspontját tükrözik, és semmiképp sem tekinthetők sem az Európai Bizottság, sem az Európai Unió hivatalos álláspontjának.